امنیت، هدیه ما به شماست.


Admin Logo
themebox Logo
نویسنده :دیسنا www.DISNA.ir
تاریخ:شنبه 26 آبان 1397-08:30 ق.ظ

توصیه به مشترکان کسپرسکی


http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

چند روزی است یک شرکت اینترنتی اقدام به ارائه لایسنس آنتی ویروس های کسپرسکی کرده.

این در حالی است که به دلایل مختلف که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد، این شرکت روسی اکثر نمایندگان و شرکای تجاری خود را از دست داده و هیچ شرکتی مخصوصآ شرکت های اینترنتی حاضر به عقد قرارداد با این شرکت و نمایندگانش نیستند.
همچنین بخش زیادی از مشتریان کسپرسکی به برندهای دیگر آنتی ویروس مخصوصآ برندهای مطرح و معتبر مهاجرت کرده اند.

البته شرکت کسپرسکی تلاش کرده با ترفندهای مختلف مانند توزیع نسخه های تقلبی آنتی ویروس ها و ایجاد آشفتگی در بازار آنتی ویروس ایران، مشتریانش را حفظ کند.

از جمله شرکتهای ایرانی که همکاری با کسپرسکی را متوقف کرده اند میتوان به دورانتاش ، آواژنگ سیستم و شرکت های اینترنتی مخابرات ایران ( TCI , TCT ) و های وب ( Hi Web ) اشاره کرد.

کامنت های کاربران آسیاتک در صفحه اینستاگرامی این شرکت نشان میدهد که از ارائه کسپرسکی توسط این شرکت اینترنتی رضایت ندارند و به چندین مسئله از جمله کیفیت پایین آنتی ویروس های کسپرسکی و قیمت بسیار بالای آنتی ویروس ها معترض هستند.

هر چند قیمت نرم افزارهای آنتی ویروس به دلیل افزایش نرخ ارزهای خارجی ( دلار و یورو ) رشد چشمگیری داشته ولی آنچه مسلم است اکثریت کاربران ایرانی ترجیح میدهند اگر قرار است بابت آنتی ویروس هزینه ای پرداخت کنند، برندها و محصولات معتبر و باکیفیت را خریداری کنند.

ولی چرا کسپرسکی بخش زیادی از مشتریانش را از دست داده است؟

1- چندین مرحله دزدی و کلاهبرداری شرکت مادر کسپرسکی با همکاری دفتر خاورمیانه و ترکیه این شرکت در امارات، از مشتریان و حتی نمایندگانش ( مخصوصآ کاربران و شرکتهای ایرانی )

کسپرسکی تلاش کرد با کمک شبکه وسیع نمایندگانش در ایران و امارات و برخی رسانه ها و وب سایت های ایرانی تا حد امکان مانع پخش شدن اخبار مشکلاتی شود که برای کاربران و مشتریانش ایجاد کرده شود.

البته برخی فعالیت های ناسالم شرکت روسی کسپرسکی از جمله بلاک شدن لایسنس هایش در اواخر سال 2009 در همه کشورها بود که باعث شده کسپرسکی تعداد زیادی از نمایندگانش را در کشورهای انگلیس، هند ، ژاپن ، پاکستان ، ایران ، ترکیه ، و مالزی از دست دهد.

توزیع کارت لایسنس های 200 روزه به جای 365 روزه در بین نمایندگان ایرانی، یکی دیگر از روش های کلاهبرداری این شرکت روسی از مشتریان و نمایندگانش بود که باعث توسط فروش آنتی ویروس های خانگی توسط شرکت های گلدن سیستم ، آواژنگ سیستم و کارنما رایانه شد.

* در جریان کلاهبرداری سال 2009 کسپرسکی، در بین نمایندگان ایرانی کسپرسکی فقط شرکت دورانتاش ارتباط با این شرکت روسی را قطع کرد و دیگر نمایندگان ایرانی نه تنها به همکاری با کسپرسکی ادامه دادند و در برابر کلاهبرداری کسپرسکی و نقره داغ شدن هزاران کاربر ایرانی سکوت کردند که برخی رسانه ها و وب سایت های ایرانی که ارتباط نزیکی با کسپرسکی و شرکایش دارند تلاش کردند بر روی کلاهبرداری کسپرسکی سرپوش گذاشته و تقصیر بلاک شدن لایسنس ها را به گردن خود کاربران و خریداران بیندازند.

2- بروز مشکلات جدی برای سیستم ها و اطلاعات مشتریان

3- ضعف در شناسایی تهدیدات سایبری مخصوصآ تهدیدات پیچیده مانند باج افزارها و جاسوس افزارها

کسپرسک برای سرپوش گذاشتن بر ضعف آنتی ویروس هایش دهها کمپین رسانه ای بر روی ویروس هایی اجرا کرد که آن ویروس ها رو در ابتدا شرکت های دیگر شناسایی کردند و سعی کرد با اجرا آن کمپین ها طوری کاربران را

4- عدم ارائه پشتیبانی به مشتریان مخصوصآ در زمان های بحرانی و مواردی که مشتری به شدت نیاز به پشتیبانی دارد.

مانند زمان هایی که آپدیت اشتباه ارائه میدهد و یا نقص امنیتی در محصولاتش کشف می شود.

5- ارائه اطلاعات کذب و دروغ به مشتریان و حتی نمایندگان

* برای مثال کسپرسکی در حالی مدعی است 400 میلیون کاربر دارد که فعالان حوزه امنیت به خوبی میدانند این شرکت خصوصی روسی دروغ میگوید.

6- کیفیت پایین محصولات مخصوصآ در برابر آنتی ویروس های برندهای مطرح و پیشرو

7- استفاده از تکنولوژی های قدیمی و از رده خارج مانند کیبورد مجازی

* کاربران خانگی و آماتور فکر میکنند کیبورد مجازی تکنولوژی مناسب حفاظت در برابر کیلاگرهاست. در حالی که بدافزارها و ویروس هایی هستند که به راحتی اطلاعات را از کیبورد مجازی سرقت میکنند.

* شرکت های پیشرو و مطرح امنیتی مانند ترندمیکرو ، وبروت ، مکافی و سایمنتک از تکنولوژی های بسیار جدیدتری برای حفاظت از کاربرانشان در برابر کیلاگرها استفاده میکنند که بسیار شبیه تکنولوژی Guarded ID است و حتی در صورت آلودگی سیستم به کیلاگر، امکان سرقت اطلاعات کاربر وجود ندارد.

* به همین دلیل تقریبآ همه بانک های دنیا مخصوصآ بانک های بزرگ و بین المللی آنتی ویروس های شرکتهای معتبری مانند وبروت یا ترندمیکرو یا سایمنتک را به مشتریان خود پیشنهاد میدهند.

* برای نمونه 2 غول مالی و بانکی سی.تی. بانک ( Citi Bank ) و اچ.اس.بی.سی بانک ( HSBC Bank ) آنتی ویروس های قدرتمند وبروت  ( Webroot ) را به مشتریانشان پیشنهاد میدهند.

* بانک ICICI نیز آنتی ویروس های ترندمیکرو را به مشتریانش پیشنهاد داده است.

* بزرگترین بانک کشور هندوستان ( SBI Bank ) برای 280 هزار سرور و کلاینت خود از آنتی ویروس های ترندمیکرو استفاده میکند.

* هدف کسپرسکی از ارائه کیبورد مجازی در آنتی ویروس هایش صرفآ تبلیغاتی است و خود میداند این ویژگی قدیمی و از رده خارج است.

* کسپرسکی اینگونه مدعی میشود که محصولاتش کیبورد مجازی دارند و محصولات شرکتهای دیگر ندارند و اینگونه مشتری را فریب میدهد تا آنتی ویروس های کسپرسکی را انتخاب و خریداری کند.

8- کسپرسکی جهت جلوگیری از دسترسی کاربران ایرانی به اطلاعات درست و صحیح درباره شرکت ها و محصولات آنتی ویروس با اکثر رسانه ها و وب سایت های خبری فناوری در ایران ارتباط، لابی و زد و بند دارد و به روش های مختلف سعی کرده مانع انتشار اخبار شرکتهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس و توزیع کنندگان معتبر آنها در ایران شود.

کسپرسکی حساسیت خاصی نسبت به آشنا شدن کاربران ایرانی با شرکت معتبر دورانتاش و برندهای مانند وبروت و ترندمیکرو دارد که نسخه های اصلی و معتبر آنها توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع می شوند.

وبروت به دلیل استفاده از جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات و امنیت سایبری در عین اینکه قدرت حفاظتی بسیار عالی و شگفت انگیزی دارد، سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیاست.

حجم فایل نصب آنتی ویروس های وبروت کمتر از 4 مگابایت است و در عرض 1 دقیقه نصب می شوند و همخوانی بسیار خوبی با سیستم عاملهای مختلف از جمله ویندوز و اپل مکینتاش دارند.

استفاده بسیار بسیار کم از منابع سیستم، سرعت نصب بسیار بالا ، سادگی نصب و استفاده و ارائه نسخه های اصلی توسط شرکت معتبر دورانتاش از جمله دلایلی است که باعث شده هزاران کاربر ایرانی از آنتی ویروس های قدرتمند وبروت ( Webroot ) استفاده کنند.

* آنتی ویروس های وبروت تاکنون موفق به دریافت 20 جایزه وب سایت پی.سی.مگزین شده اند.

چرا کاربران ایرانی و مخصوصآ مشترکان شرکت های اینترنتی، آنتی ویروس های وبروت با گارانتی دورانتاش را خریداری میکنند؟

1- کیفیت بالای محصولات
2- اعتبار برند وبروت Webroot
3- استفاده از جدیدترین تکنولوژی های امنیتی و حفاظتی ( یادگیری ماشینی ML و هوش مصنوعی AI و کلودسکیوریتی )
4- همخوانی عالی با سیستم عامل های مختلف
5- ارائه و پشتیبانی در ایران توسط شرکت معتبر و باسابقه دورانتاش
6- حجم بسیار کم فایل نصب ( کمتر از 4 مگابایت )
7- استفاده بسیار کم از منابع سیستم ( استفاده بسیار کم حافظه رم و پردازنده )
8- قابلیت نصب آخرین نسخه بر روی ویندوز ایکس پی ( Windows XP )
9- نصب بسیار آسان و سریع فقط با 2 کلیک
10- امکان خرید با تخفیف  لینک 1   لینک 2
11- توصیه شده توسط بسیاری از شرکت ها مخصوصآ غول های مالی و بانکی بین المللی مانند سی.تی بانک و اچ.اس.بی.سی بانک



دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.