دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها
امنیت، هدیه ما به شماست.
                                                        
درباره وبلاگ

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار ، اطلاعات و آموزش در حوزه آنتی ویروس ها

Durantash Information Security News Agency

www.DISNA.ir

مدیر وبلاگ : دیسنا www.DISNA.ir
برچسبها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

مرکز ماهر به تازگی گزارشی با موضوع " بررسی تهدیدات مانای پیشرفته (APT) و حملات مربوط به آن در ایران " منتشر کرده.

ذکر چند نکته خالی از لطف نیست.

- چرا دوباره کسپرسکی؟

آیا مرکز ماهر با وب سایت های معتبر و شرکت های پیشرو امنیتی آشنایی ندارد؟


- چرا منبع بسیاری از اخبار و گزارشات مرکز ماهر، شرکت روسی کسپرسکی است که سابقه فعالیت های ناسالم تبلیغاتی و رسانه ای و تجاری دارد و بارها دروغ بودن گزارشات و اخبارش افشاء شده ؟

آیا ماهر حاضر است همانطور که گزارشات رپورتاژ گونه برای کسپرسکی منتشر میکند، پاسخگوی عملکرد و رفتار و سابقه این شرکت روسی هم باشد؟

- بالغ بر 99 درصد گزارشات منتشر شده توسط کسپرسکی ، براساس مستندات غیر واقعی و یا صرفآ با هدف بازتاب تبلیغاتی و رسانه ای و براساس اطلاعات نادرست و دروغ منتشر می شوند.

- در گزارش مرکز ماهر به 2 مورد اشاره نشده :

اول : شناسایی ویروس فلیم Flame توسط Prevx در سال 2007 و اطلاعیه کمپانی وبروت

دوم : شناسایی ویروس مینی فلیم توسط ترندمیکرو و پاسخ ترندمیکرو به ادعاهای مضحکه کسپرسکی

راستی خبری از اطلاع رسانی و گزارش درباره هک شدن کسپرسکی توسط ویروس دوکو2 و 8 ماه جاسوسی این ویروس از کسپرسکی و مشتریانش در وب سایت مرکز ماهر دیده نمی شود!!!

تنها خبری که از ویروس دوکو2 در وب سایت مرکز ماهر پیدا کردیم.


طی 10 سال اخیر شرکت روسی کسپرسکی از طرف طیف وسیعی از سایت ها و رسانه های فناوری در ایران حمایت شده .

این در حالی است که کسپرسکی طی 10 سال اخیر هزاران دلار از نمایندگان و مشتریانش مخصوصآ شرکتها و کاربران ایرانی کلاهبرداری کرده و به دلیل کیفیت پایین محصولاتش، هزاران شرکت و کاربر خانگی با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند.

نتیجه ضعف محصولات و همچنین کلاهبرداری ها و فعالیت های فریبکارانه کسپرسکی از دست دادن بخش قابل ملاحظه ای از مشتریان و حتی نمایندگان، کارمندان و حتی مدیرانش بوده.

در ایران شرکت های دورانتاش و آواژنگ سیستم، ارتباط با شرکت روسی کسپرسکی را قطع کردند.

از سال 1387 و همزمان با عرضه برندهای مطرح آنتی ویروس توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران، کسپرسکی به روش های مختلف از جمله لابی و رشوه تلاش کرده مانع اطلاع رسانی شفاف و درست در حوزه آنتی ویروس ها شود که میتوان به سانسور اخبار و آگهی های شرکت دورانتاش مخصوصآ اخبار و آگهی های 2 برند وبروت و ترندمیکرو اشاره کرد.


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران




نوع مطلب : تحلیل و بررسی، 
برچسب ها : آنتی ویروس، لایسنس، مرکز ماهر، آپا، ضدویروس، کسپرسکی، دورانتاش،
لینک های مرتبط :




 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.